لوازم جانبی هایمکس کالا

فروش لوازم جانبی هایمکس کالا

لوازم جانبی هایمکس کالا

فروش لوازم جانبی هایمکس کالا

۴ مطلب در فروردين ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

از مدتها قبل از وجود محصولی جدید خانواده سامسونگ گلکسی با نام گلکسی X گزارش می‌شود که نسل آینده تلفن‌های هوشمند سامسونگ محسوب می‌شود و ویژگی بارز آن قابلیت انعطاف پذیری نمایشگر و تا شدن گوشی است. گلکسی X در سال جاری میلادی معرفی خواهد شد.

سال گذشته و هنگامی که سامسونگ تصمیم گرفت تولید گلکسی نوت ۷ را متوقف کند ، پیش بینی‌های مختلف و متفاوتی  درباره آینده این فبلت منتشر می‌شد. بسیاری این اتفااق را تسلیم زود هنگام سامسونگ و کنار گذاشتن خط تولید سری محبوب گلکسی نوت قلمداد کردند و عده‌ای دیگر معتقد بودند غول کره‌ای به این راحتی پا پس نمی‌کشد. در نهایت سامسونگ به طور رسمی اعلام کرد که قصد دارد  تا در سال ۲۰۱۷ تولید سری گلکسی نوت را دوباره آغاز کند.

به احتمال زیاد نام فبلت بعدی گلکسی نوت ۸ خواهد بود (گرچه پیش از این یک تبلت ۸ اینچی از خانواده نوت با همین نام معرفی شده بود). اما احتمالا گلکسی نوت ۸ محصول هیجان انگیز امسال این تولید کننده نخواهد بود. بالاخره موعد معرفی گوشی هوشمند تاشونده سامسونگ  که مدت‌هاست خبر آن را می‌شنویم، فرا رسید و طبق شایعات، شاید حتی زودتر از گلکسی نوت ۸ معرفی شود.

مدت زیادی است که به طور رسمی اعلام شده سامسونگ در حال کار بر روی پروژه گوشی هوشمند تا شونده و منعطف خود است و پتنت‌های زیادی را هم در این زمینه به ثبت رسانده است که طراحی  و نقشه‌های مختلفی را شامل می‌شوند.

اما این شرکت تا به حال خبری از این پروژه منتشر نکرده است و حتی تایید هم نکرده که این محصول در سال جاری رونمایی می‌شود یا خیر. از مدتی قبل رسانه‌های مختلف در خبرها و شایعات سال ۲۰۱۷ را به عنوان زمان معرفی این گوشی هوشمند اعلام کرده بودند. حال زمزمه‌های جدیدی از چین به گوش می‌رسد که ادعا می‌کند سامسونگ گوشی هوشمند تاشو خود را – که احتمالا گلکسی X نام دارد – در سه ماهه سوم ۲۰۱۷ معرفی می‌کند، در حالی که گلکسی نوت ۸ در سه ماهه پایانی معرفی خواهد شد.

اگر این شایعات صحیح باشد، به این معنی است که تقریبا کمتر از ۶ ماه با معرفی گلکسی X فاصله داریم. در ادامه با چند نمونه از رندرهای مرتبط با این محصول آشنا می‌شویم:

  • هایمکس کالا
  • ۰
  • ۰

یکی از مشکلات و گله های بزرگ همه کاربران گوشی‌های هوشمند، عمر باتری است. اگرچه انتظار داشتیم که در نسل جدید گوشی های  سامسونگ که چند روز قبل معرفی شدند، شاهد افزایش ظرفیت باتری باشیم، اما در عمل چنین چیزی حاصل نشد و باید دید عملکرد این گوشی‌ها در مصرف باتری چگونه است.

علاوه بر عمر باتری که یکی از شکایات کاربران گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج در اندروید ۷.۰ نوقا بود، نام سامسونگ و باتری ما را به یاد فاجعه تلخ گلکسی نوت ۷ هم می‌اندازد. اما این بار سامسونگ ادعا کرده که از پروتکل جدیدی برای تایید امنیت باتری استفاده کرده است تا از تکرار چنین اتفاقی جلوگیری نماید.

براساس گزارش Android Police، سامسونگ اعلام کرده که Galaxy S8 و اس ۸ پلاس مصرف باتری بهینه‌تری نسبت به گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج دارند. طبق گفته‌های سامسونگ در مصاحبه با این وب‌سایت، پس از یک سال شارژ و دشارژ، گلکسی اس ۸ باز هم می‌تواند تا ۹۵ درصد از ظرفیت باتری خود را حفظ کند.

این در حالی است که برای گلکسی اس ۷ میزان ۸۰ درصد از کل ظرفیت باتری اعلام شده بود. با این اوصاف، از لحاظ تئوری می‌توانید با خیال راحت‌تری نسبت به مدت شارژدهی Galaxy S8 / اس۸ پلاس از این دستگاه‌ها استفاده کنید. متاسفانه سامسونگ توضیح نداده که چگونه این کار را انجام داده و فعلا باید به همین ادعا بسنده کرد تا آزمایش‌های کامل‌تر از کالبد شکافی پرچم‌داران جدید منتشر شود.

باید درباره باتری‌های لیتیومی این نکته را متذکر شویم که این نوع باتری‌ها به طور طبیعی و به مرور زمان با کاهش حفظ انرژی روبرو هستند، به همین دلیل است که ممکن است گوشی قدیمی شما دیگر مانند روز اول توانایی حفظ شارژ را نداشته باشد. متاسفانه با وجود پیشرفت‌های چشمگیر در بخش‌های سخت افزاری و نرم افزاری گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها، فناوری باتری‌های به کار رفته در این دستگاه‌ها چندین سال است بدون تغییر باقی مانده و به یکی از بزرگ‌ترین شکایت‌های کاربران تبدیل شده است.

  • هایمکس کالا
  • ۰
  • ۰

در تازه ترین اقدام شرکت HTC  به ابتکار جدیدی دست زده است و در آخرین مدل گوشی خود از نرم‌افزاری استفاده می‌کنند که عادات و رفتار صاحبانشان را بررسی می‌کند.

به گزارش هایمکس کالا ، این قابلیت که “دستیار حسی” (Sense Companion) نام دارد، می‌تواند به منظور افزایش عمر شارژ باتری و توصیه به اینکه چه لباسی پوشیده شود، مورد استفاده قرار بگیرد.
یکی از ویژگی‌های مدل بزرگتر اچ‌تی‌سی به نام U ultra این است که دو نمایشگر مجزا از یکدیگر دارد.طی دو هفته اخیر شرکت‌های سامسونگ، نوکیا، ال‌جی و هوآوی از تولیدکنندگانی بودند که محصولات تازه خود را در رقابت با اچ‌تی‌سی معرفی کردند. اچ‌تی‌سی از بسیاری جهات تحت فشار است که با دو مدل جدید U Ultra و U Play در بازار به یک توفیق بزرگ دست یابد.این شرکت تایوانی در اظهارنامه مالی خود اعلام کرده که در سال ۲۰۱۶، کمترین میزان درآمد را در طول بیش از یک دهه اخیر داشته ‌است.

هنوز قیمت نهایی این دو محصول برای ارائه به بازار اعلام نشده‌ است.قابلیت جدید گوشی‌های HTC   اگر تشخیص بدهد که یک کاربر روز شلوغی را در پیش دارد، به وی پیشنهاد خواهد داد که شارژ گوشی‌اش را در مرحله به نسبت زودتری شروع کند تا به نقطه‌ای نرسد که مجبور شود برای جلوگیری از خاموش شدن گوشی، بخشی از امکاناتش را غیرفعال کند.

همچنین اگر دستیار حسی متوجه شود که یک روز مشخص، تعطیلات عمومی است و کاربر زنگ هشدار بیدار کردن صبح را تغییر نداده، به او پیشنهاد می‌هد که این کار را انجام دهد.از سوی دیگر اگر پیش‌بینی وضع هوا حاکی از بد بودن شرایط باشد، این ویژگی به کاربر توصیه می‌کند که با خود لباس گرم برداشته و زمان بیشتری را برای رسیدن به یک مقصد در نظر بگیرد.این نرم‌افزار از نمایشگر دوم گوشی U ultra نیز استفاده می‌کند. این نمایشگر دوم برای نمایش نوتیفیکیشن‌ها، اپلیکیشن‌های پیشنهادی و شماره‌هایی که بیشتر با آنان تماس گرفته شده، به کار گرفته می‌شود.

ایده گنجاندن صفحه دوم بر روی گوشی، این بوده که توجه کاربر را به موارد خاصی جلب کند بدون آنکه بر محتوای در حال نمایش بر روی صحفه اصلی، خللی وارد کند.
مدل U ultra همچنین چهار میکروفن را در کناره‌های خود جای داده است تا بهتر بتواند فرامین صوتی را از فواصل دور تشخیص دهد.
این شرکت تایوانی علاوه بر تولید محصولات با نام تجاری خود همچنین باشرکت‌هایی مانند گوگل به منظور تولید گوشی پیکسل یا به شرکت وایو برای ساخت هدست واقعیت مجازی همکاری کرده است.

  • هایمکس کالا
  • ۰
  • ۰

ال‌جی G6 اولین نوع گوشی است که با نمایشگر کامل و تقریبا بدون حاشیه عرضه شده است و صفحه نمایش اغلب دستگاه را در بر می‌گیرد.برای رسیدن به این هدف باید دکمه‌ها از جلوی دستگاه به پشت آن انتقال یابند و شاید چنین امری باعث سردرگمی کاربران برای دسترسی به بعضی میانبرهای ساده همانند نحوه گرفتن اسکرین شات از دستگاهشان شود. در زیر به نحوه گرفتن اسکرین شات در ال‌جی G6 می‌پردازیم.

روش ۱

فشار دادن و نگه داشتن همزمان دکمه پاور/اثر انگشت در پشت دستگاه و دکمه کاهش صدا برای یک لحظه، گرفتن اسکرین شات را در پی دارد. با انجام چنین کاری می‌بیند که نمایشگر شما فلاش زده و تصویر ذخیره می‌شود. در ال‌جی G6 برای ما راحت‌تر بود که با دو دست چنین اقدامی را انجام دهیم، درحالی‌که در بسیاری از گوشی‌های هوشمند چنین عملی با یک دست به‌راحتی صورت می‌پذیرد.

روش ۲

موقعی که در گوشی ال جی جی ۶ نوار اعلانات خود را به سمت پایین می‌کشید، آیکون Capture+ را لمس کنید تا علاوه بر گرفتن اسکرین شات، بتوانید تغییراتی را نیز در آن اعمال کنید. شما می‌توانید به آن فلش یا نوشته اضافه کنید که از روش اول سریع‌تر است.

ثبت اسکرین شات یک روش عالی و ساده برای اشتراک‌گذاری مطالبی بوده که شما در حال تماشای آن در اینترنت هستید و شما هم‌اکنون با نحوه گرفتن آن در ال‌جی G6 آشنا شدید.

  • هایمکس کالا