لوازم جانبی هایمکس کالا

فروش لوازم جانبی هایمکس کالا

لوازم جانبی هایمکس کالا

فروش لوازم جانبی هایمکس کالا

  • ۰
  • ۰

یکی از مشکلات و گله های بزرگ همه کاربران گوشی‌های هوشمند، عمر باتری است. اگرچه انتظار داشتیم که در نسل جدید گوشی های  سامسونگ که چند روز قبل معرفی شدند، شاهد افزایش ظرفیت باتری باشیم، اما در عمل چنین چیزی حاصل نشد و باید دید عملکرد این گوشی‌ها در مصرف باتری چگونه است.

علاوه بر عمر باتری که یکی از شکایات کاربران گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج در اندروید ۷.۰ نوقا بود، نام سامسونگ و باتری ما را به یاد فاجعه تلخ گلکسی نوت ۷ هم می‌اندازد. اما این بار سامسونگ ادعا کرده که از پروتکل جدیدی برای تایید امنیت باتری استفاده کرده است تا از تکرار چنین اتفاقی جلوگیری نماید.

براساس گزارش Android Police، سامسونگ اعلام کرده که Galaxy S8 و اس ۸ پلاس مصرف باتری بهینه‌تری نسبت به گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج دارند. طبق گفته‌های سامسونگ در مصاحبه با این وب‌سایت، پس از یک سال شارژ و دشارژ، گلکسی اس ۸ باز هم می‌تواند تا ۹۵ درصد از ظرفیت باتری خود را حفظ کند.

این در حالی است که برای گلکسی اس ۷ میزان ۸۰ درصد از کل ظرفیت باتری اعلام شده بود. با این اوصاف، از لحاظ تئوری می‌توانید با خیال راحت‌تری نسبت به مدت شارژدهی Galaxy S8 / اس۸ پلاس از این دستگاه‌ها استفاده کنید. متاسفانه سامسونگ توضیح نداده که چگونه این کار را انجام داده و فعلا باید به همین ادعا بسنده کرد تا آزمایش‌های کامل‌تر از کالبد شکافی پرچم‌داران جدید منتشر شود.

باید درباره باتری‌های لیتیومی این نکته را متذکر شویم که این نوع باتری‌ها به طور طبیعی و به مرور زمان با کاهش حفظ انرژی روبرو هستند، به همین دلیل است که ممکن است گوشی قدیمی شما دیگر مانند روز اول توانایی حفظ شارژ را نداشته باشد. متاسفانه با وجود پیشرفت‌های چشمگیر در بخش‌های سخت افزاری و نرم افزاری گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها، فناوری باتری‌های به کار رفته در این دستگاه‌ها چندین سال است بدون تغییر باقی مانده و به یکی از بزرگ‌ترین شکایت‌های کاربران تبدیل شده است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی