لوازم جانبی هایمکس کالا

فروش لوازم جانبی هایمکس کالا

لوازم جانبی هایمکس کالا

فروش لوازم جانبی هایمکس کالا

  • ۰
  • ۰

سونی در نمایشگاه بارسلون دو گوشی اکسپریا XZ2 و XZ2 compact را رونمایی کرد.

سونی که پیش از این اعلام کرده بود که برنامه رونمایی پرچمدار جدید خود در کنگره جهانی موبایل را دارد، امروز و در ساعتی که نشست خبری این شرکت در حال برگزاری بود، از دو گوشی پرچمدار خود رونمایی کرد که یکی از آنها به نام کامپکت طبق سنت گذشته سونی، برای آن دسته از مخاطبان طراحی شده است که گوشی های با صفحه نمایش بزرگ را دوست ندارند و به دنبال یک گوشی جمع و جور هستند.

دوربین اصلی این دو گوشی ۱۹ مگاپیکسل و دوربین سلفی آن ۵ مگاپیکسلی است. این دوربین را قابلیت ‌هایی همچون لرزش‌گیر ۵ محوره، سیستم ‌های فوکوس خودکار هیبریدی تشخیص فاز لیزری، تشخیص کنتراست، سنسور مادون‌ قرمز برای وایت ‌بالانس، فلش LED و کلید شاتر همراهی میکنند.

این دوربین همچنین توانایی ضبط فیملهای ۴K HDR را دارد و میتواند فیلمهای تمام اچ دی با نرخ ۹۶۰ فریم بر ثانیه ضبط کند.

مشخصات سخت ‌افزاری هر دو گوشی اکسپریا XZ2 و XZ2 compact شباهت بسیاری به یکدیگر دارند و تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۴۵، حافظه‌ رم ۴ گیگابایتی، حافظه‌ی ذخیره ‌سازی ۶۴ گیگابایتی UFS با قابلیت ارتقاء از طریق درگاه مشترک با سیمکارت دوم، بلوتوث نسخه‌ی ۵.۰، GPS و پورت  USB 3.1 از جمله‌ی مشخصات مشترک اکسپریا ایکس‌ زد ۲ و ایکس ‌زد ۲ کامپکت محسوب میشوند.

  • ۹۶/۱۲/۱۱
  • هایمکس کالا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی