لوازم جانبی هایمکس کالا

فروش لوازم جانبی هایمکس کالا

لوازم جانبی هایمکس کالا

فروش لوازم جانبی هایمکس کالا

  • ۰
  • ۰

انگار مشکلات باتری های سامسونگ تمام شدنی نیست  . سال گذشته به علت آتش سوزی و انفجار باتری‌ دستگاه‌های گلکسی نوت ۷ (Galaxy Note 7) سامسونگ محبور شد تا دوبار برای این گوشی‌ها فراخوان صادر کند و در نهایت تمام خط تولید آن را جمع آوری کند. قبل از این مسائل انتظار می‌رفت که گلکسی نوت ۷ یکی از بهترین دستگاه‌های موجود در بازار باشد. اما جدیدترین مشکل سامسونگ در این زمینه شب گذشته اتفاق افتاد. دیشب کارخانه سامسونگ اس دی آی  (Samsung SDI) که سازنده باتری‌های دستگاه‌های سامسونگ (و گلکسی نوت ۷) است دچار آتش سوزی شد! این کارخانه در تیانجین چین واقع شده.

اما آیا این مساله باعث می‌شود تا گوشی‌های گلکسی اس ۸ (Galaxy S8) با تاخیر بیشتری معرفی شوند و مشکل باتری های سامسونگ؟ خوشبختانه جواب این سوال منفی است. مطمئنا سامسونگ هیچ علاقه ای ندارد که گوشی های جدیدش با همان مشکل نوت ۷ مواجه شوند اما به نظر می‌رسد که علت این آتش سوزی باتری‌های لیتیومی مشکل داری بودند که همراه با سایر زباله‌ها انبار شده بودند. بنابر اطلاعاتی که در شبکه اجتماعی چینی Weibo منتشر شده، ۱۱۰ آتش‌نشان همراه با ۱۹ خودروی اطفای حریق به این کارخانه اعزام شده‌اند.

این آتش سوزی بصورت محدود اتفاق افتاده و هیچ کس آسیب ندیده است. همچنین این حادثه در هیچ کدام از فعالیت‌های عملیاتی کارخانه خللی ایجاد نکرده است. به گفته شین یونگ دو (Shin Yong-doo) سخنگوی سامسونگ اس‌دی‌آی، بیشتر فعالیت‌های این شرکت بدون هیچ مشکلی در حال انجام است. این کارخانه یکی از ۵ سایت تولیدی سامسونگ در چین است که باتری‌های گوشی‌های هوشمند را عرضه می‌کند. در گزارشی که سامسونگ در مورد انفجار دستگاه‌های نوت ۷ منتشر کرده، باتری‌های ساخت کارخانه SDI و Amperex Technology به عنوان عامل این اتفاق معرفی شده اند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی