لوازم جانبی هایمکس کالا

فروش لوازم جانبی هایمکس کالا

لوازم جانبی هایمکس کالا

فروش لوازم جانبی هایمکس کالا

  • ۰
  • ۰

در حالی که شرکت کانادایی بلک بری از دنیای گوشی‌ها خداحافظی کرده است ، این شرکت قصد دارد آخرین گوشی هوشمند خود را تولید و روانه بازار کند تا خداحافظی باشکوهی داشته باشد.

%d8%a8%d9%84%da%a9-%d8%a8%d8%b1%db%8c

 

با وجود اینکه دیگر تولید گوشی‌های هوشمند با صفحه کلید فیزیکی جذابیتی ندارد، اما شرکت بلک بری قصد دارد برای آخرین بار در جهان چنین گوشی را طراحی و تولید کند.

تولیدات این شرکت که در زمان نه چندان دور در میان صاحبان مشاغل و شرکت‌های تجاری بسیار محبوب بود، این روزها به دلیل استقبال زیاد از گوشی‌های اندرویدی و آیفون حال و روز خوبی ندارد و در شهریور ماه گذشته از خداحافظی با بازار تولید گوشی‌های هوشمند خبر داده بود. اما به نظر می‌رسد بلک بری قصد دارد وداعی باشکوه با این بازار پررونق داشته باشد.

جان چن مدیرعامل این شرکت کانادایی تایید کرده که این گوشی دارای صفحه کلید آخرین گوشی هوشمندی است که بلک‌بری عرضه می‌کند.

در مورد ویژگی‌های فنی این گوشی یا زمان دقیق عرضه آن خبر دقیقی در دست نیست. اما گفته می شود این گوشی مرکوری نام خواهد داشت و دارای پردازنده هشت هسته‌ای کوالکوم، سه گیگابایت رم، نمایشگر فوق دقیق ۴.۵ اینچی، باتری ۳۲۰۰ میلی آمپری و دوربین ۱۸ مگاپیکسلی خواهد بود. سیستم عامل این گوشی Android Nougat خواهد بود.

با توجه به این مشخصات گوشی یاد شده یک گوشی متوسط خواهد بود که بعید به نظر می‌رسد چندان با استقبال مواجه شود. اما ممکن است افرادی که دوست دارند خاطره گوشی‌های مجهز به صفحه کلید را زنده کنند از تولید و عرضه آن خوشحال شوند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی