لوازم جانبی هایمکس کالا

فروش لوازم جانبی هایمکس کالا

لوازم جانبی هایمکس کالا

فروش لوازم جانبی هایمکس کالا

  • ۰
  • ۰

افراد مختلف در انتخاب گوشی هوشمند خود معیارهای متفاوتی دارند و محققان بر این عقیده اند که از روی انتخاب گوشی های هوشمند میتوان به شخصیت افراد تا حدودی پی برد .

%d8%a2%db%8c%d9%81%d9%88%d9%86

جدیدترین یافته های محققان نشان می دهد که دارندگان گوشی آیفون در مقایسه با اندرویدی ها، غیرقابل اعتمادترند. این تحقیق که توسط پژوهشگران دانشگاه های لینکلن و لنکستر صورت گرفته، برخی ویژگی های جالب دارندگان این دو نوع از گوشی های هوشمند را نشان می دهد.

 

در این پژوهش ۵۳۰ داوطلب شرکت کردند و سوالاتی در خصوص گوشی و همچنین زندگی شخصی از آن ها پرسیده شد. محققان در توضیح نتایج این بررسی آورده اند:

ما به این نتیجه رسیدیم که دارندگان گوشی های آیفون اغلب خانم ها، افراد جوان و به طور خاص، آن هایی هستند که به اسمارت فونی که با آن کار می کنند، بسیار اهمیت می دهند.

 

اگرچه برخی از نتایج این تحقیق برای محققان، قابل پیش بینی بود اما برخی دیگر بسیار جالب توجه بوده و شگفتی آن ها را به دنبال داشت.

 

به گفته این افراد، تفاوت شخصیتی در میان این دو گروه به وضوح قابل رویت بود به طوری که دارندگان گوشی آیفون میزان صداقت کمتری را در طی مصاحبه از خود نشان دادند و نسبت به اندرویدی ها، احساسی تر بودند.

 

اگرچه نمی توان نتایج این تحقیق را به تمامی دارندگان گوشی آیفون و یا اندروید تعیم داد، اما در نوع خود می تواند زمینه را برای انجام آزمایش های گسترده تر بعدی در این رابطه فراهم کند تا بتوان به یافته های دقیق‌تری دست یافت.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی