لوازم جانبی هایمکس کالا

فروش لوازم جانبی هایمکس کالا

لوازم جانبی هایمکس کالا

فروش لوازم جانبی هایمکس کالا

  • ۰
  • ۰

اضافه کردن اندروید ۷٫۰ نوقا را به اسمارت فون های گلکسی نوت ۵ شایعه ای بود که ماه قبل توسط کاربران بر سر زبانها افتاد ولی حال بعد از یک ماه حس می شود این شایعات رنگ واقعیت به خود میگیرند .

%da%af%d9%84%da%a9%d8%b3%db%8c-%d9%86%d9%88%d8%aa-5

چرا که روی GFXBench، اندروید نوقا به فهرست سیستم عامل های سازگار با گلکسی نوت ۵ افزوده شده است.

البته اضافه شدن اندروید ۷٫۰ نوقا را به اسمارت فون های گلکسی نوت ۵ به هیچ وجه تایید رسمی عرضه ی اندروید نوقا برای نوت ۵ نیست. در حقیقت، تایید رسمی این موضوع بستگی به آن دارد که سامسونگ خودش راساً به کاربران گلکسی نوت ۵، گلکسی S6 یا گلکسی S6 Edge اطلاع دهد سیستم عامل شان به اندروید نوقا به روز رسانی خواهد شد.

 

اما با در نظر گرفتن این که هر دوی اسمارت فون های یاد شده با آخرین نسخه ی سیستم عامل مذکور روی GFXBench مشاهده شده اند، احتمال آنکه مدتی پس از عرضه ی رسمی اندروید ۷٫۰ برای گلکسی S7 و S7 edge شاهد عرضه ی آن برای نوت ۵ نیز باشیم تا حدودی بالاست.

 

به هر حال، تا زمانی که موضوع به صورت رسمی تایید نشده، تنها کاری که از ما و دارندگان اسمارت فون های گلکسی نوت ۵ سامسونگ بر می آید این است که تا اظهار نظر رسمی شرکت تولید کننده صبر کنیم.

%da%af%d9%84%da%a9%d8%b3%db%8c-%d9%86%d9%88%d8%aa-5

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی