لوازم جانبی هایمکس کالا

فروش لوازم جانبی هایمکس کالا

لوازم جانبی هایمکس کالا

فروش لوازم جانبی هایمکس کالا

  • ۰
  • ۰

امروز شرکت سامسونگ رسماً ۵ ژانویه (۱۹ دی) را زمان معرفی  گوشی‌های گلکسی A 2017 اعلام کرد.

 

در دعوتنامه های مطبوعاتی سامسونگ برای اصحاب رسانه علاوه بر تاریخ برگزاری کنفرانس، مدل هایی که قرار است برای علاقه مندان معرفی شوند نیز درج شده است که عبارتند از گلکسی (A3 (2017 با نمایشگر ۴٫۷ اینچی، گلکسی (A5 (2017 با نمایشگر ۵٫۲ اینچی و گوشی‌های گلکسی A 2017 با نمایشگر ۵٫۷ اینچی.

 

همانطور که در تصویر زیر می بینید در این دعوتنامه آمده است:

امسال، به دنبال ماجراجویی ها و دستاوردهای تازه ای هستیم. فرقی نمی کند که شما فردی با زندگی ماجراجویانه هستید یا فردی با زندگی آرام و بی دردسر؛ در هر صورت باید امسال را در آغوش بگیرید و بدون برنامه ریزی قبلی در آن زندگی کنید.

 

اگرچه این دعوتنامه برای مراسمی خاص در کشور مالزی مربوط می شود، اما بی تردید کمپانی سامسونگ از نسل جدید گوشی های سری گلکسی A خود در نمایشگاه CES که در ژانویه سال آینده میلادی برگزار خواهد شد، رونمایی می کند.

 

و اما در خصوص این سه گوشی جدید باید گفت که هر سه مدل، کم و بیش از طراحی گلکسی اس ۷ وام گرفته اند و برخی تغییرات در مشخصه های فنی را نیز از این مدل ها انتظار داریم. در هر صورت، کمتر از یک هفته دیگر به آغاز نمایشگاه بزرگ CES 2017 باقی نمانده و باید دید که سامسونگ در کنار بزرگان دنیای الکترونیک و فناوری، با چه محصولاتی به روی صحنه خواهد آمد.

%d8%b3%d8%a7%d9%85%d8%b3%d9%88%d9%86%da%af

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی