لوازم جانبی هایمکس کالا

فروش لوازم جانبی هایمکس کالا

لوازم جانبی هایمکس کالا

فروش لوازم جانبی هایمکس کالا

  • ۰
  • ۰

شرکت چینی جیونی (Gionee) به تازگی اقدام به معرفی یک گوشی هوشمند جدید از سری P خود کرده است که البته کمی عجیب به نظر می‌رسد. این شرکت ماه گذشته نیز گوشی جیونی P7 مکس (Gionee P7 Max) را روانه بازار کرده بود.

حال به نظر می‌رسد زمان ارائه یک مدل جدید از این خانواده فرا رسیده است. برخلاف بیشتر سازندگان که ابتدا مدل معمولی یک گوشی هوشمند را عرضه می‌کنند و سپس به سراغ مدل‌هایی با پسوند مکس و یا … می‌روند، جیونی ابتدا جیونی P7 مکس را عرضه کرده و حال اقدام به معرفی مدل معمولی آن نموده است. فقدان پسوند مکس در این نسخه جدید، در اولین مرحله باعث کاهش اندازه صفحه نمایش به ۵ اینچ شده است. وضوح تصویری صفحه نمایش جیونی P7 کماکان به صورت HD بوده و با شیشه Soda Lime محافظت می‌شود که البته نسبت به شیشه‌های گوریلا گلس (Gorilla Glass) از محبوبیت کمتری برخوردار است.

%d8%ac%db%8c%d9%88%d9%86%db%8c-p7

از لحاظ سخت افزاری، جیونی P7 از یک چیپ پردازشی چهار هسته‌ای با فرکانس کاری ۱٫۳ گیگاهرتز استفاده می‌کند که با وجود اعلام نشدن برند این چیپ به نظر می‌رسد از محصولات مدیاتک (MediaTek) باشد. ۲ گیگابایت حافظه رم نیز برای این گوشی در نظر گرفته شده که برای یک محصول مقرون به صرفه چندان هم کم نیست. میزان حافظه داخلی جیونی P7 نیز برابر ۱۶ گیگابایت است که امکان توسعه آن با استفاده از کارت‌های حافظه، مهیا خواهد بود.

در زمینه عکس‌برداری و فیلم‌برداری نیز شاهد یک دوربین ۸ مگاپیکسلی به همراه فلش LED در پشت بدنه و همچنین یک دوربین ۵ مگاپیکسلی در جلوی آن هستیم که البته فاقد فلش بوده و از نور صفحه نمایش برای تأمین روشنایی در فضاهای تاریک استفاده می‌کند. از دیگر ویژگی‌های سخت افزاری جیونی P7 می‌توان به قابلیت اتصال به شبکه‌های ۴G با پشتیبانی از VoLTE، وای فای b/g/n، بلوتوث نسخه ۴٫۰ و مکان یاب (GPS)، اشاره کرد. باتری ۲۳۰۰ میلی آمپر ساعتی تعبیه شده در این گوشی نیز وظیفه تأمین انرژی مورد نیاز آن را بر عهده خواهد داشت. در نهایت اینکه جیونی P7 به صورت پیش فرض مجهز به سیستم عامل اندروید ۶ مارشمالو می‌باشد که البته رابط کاربری اختصاصی شرکت سازنده با نام Amigo 3.2 بر روی آن اعمال شده است.

%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d8%ac%db%8c%d9%88%d9%86%db%8c-p7

جیونی P7 از بدنه‌ای براق و شفاف برخوردار بوده و در رنگ‌های سفید، طلایی و خاکستری تولید شده است. قیمتی هم که برای این گوشی تعیین شده برابر ۱۵۰ دلار می‌باشد. البته با توجه به اینکه در حال حاضر برخی گوشی‌های فول HD نیز با قیمتی حتی کمتر از این قابل تهیه هستند، قیمت جیونی P7 چندان هم رقابتی و وسوه کننده نیست.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی