لوازم جانبی هایمکس کالا

فروش لوازم جانبی هایمکس کالا

لوازم جانبی هایمکس کالا

فروش لوازم جانبی هایمکس کالا

  • ۰
  • ۰

مسلما همه ما در هنگام خرید یک گوشی معیارهای خاصی را مدنظر قرار می دهیم  مثلا قدرت سخت افزاری گوشی هوشمند عامل مهمی است و در کنار آن، سیستم عامل نیز از اهمیت زیادی برخوردار است. با این حال، عوامل تاثیرگذار دیگری نیز وجود دارد که برای بسیاری از کاربران مهم است. از جمله مهم ترین این عوامل، قابل تعمیر بودن گوشی است که گاها نادیده گرفته می شود .
هرچه گوشی که خریداری می کنیم گران قیمت تر باشد، اهمیت تعمیر پذیر بودن آن بیشتر می شود. همچنین، اگر قصد دارید گوشی جدید خود را برای چند سالی استفاده کنید، مهم است که بتوانید در صورت نیاز آن را تعمیر کنید. بر همین اساس، وب سایت iFixit به تازگی فهرستی از گوشی های هوشمند با بیشترین و کمترین قابلیت تعمیر سال ۲۰۱۶ منتشر کرده است. در صدر این فهرست، گوشی ال جی G5 قرار دارد.

%d8%a7%d9%84-%d8%ac%db%8c-g5

این گوشی در آزمون تعمیرپذیر بودن رتبه ۸ را از ۱۰ کسب کرده و جای تعجب نیست که iFixit علت اصلی این رتبه بالا را طراحی ماژولار این گوشی اعلام کرده است.
در جایگاه دوم، دو گوشی هوشمند رقیب گوگل پیکسل و آیفون ۷ اپل قرار دارد. هر دو گوشی موفق به کسب رتبه ۷ از ۱۰ شده اند. جالب است بدانید که افتخار عنوان کمترین میزان تعمیرپذیری نصیب گلکسی اس۷ و اس۷ اج سامسونگ با رتبه ۳ از ۱۰ شده است.
وب سایت iFixit اعلام کرده در عین حال که قطعات مختلف این گوشی با طراحی ماژولار تولید شده اند و جایگزین کردن آنها آسان است، اما در حقیقت کل بدنه گوشی با چسب به هم چسبیده است و با توجه به اینکه بدنه این گوشی از جنس شیشه تولید شده، جدا کردن آن ریسک زیادی دارد. با این اوصاف، اگر قصد تعمیر گوشی ال جی G5 خود را دارید، بد نیست ابتدا فکری برای جدا کردن ایمن بدنه شیشه ای آن بکنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی