لوازم جانبی هایمکس کالا

فروش لوازم جانبی هایمکس کالا

لوازم جانبی هایمکس کالا

فروش لوازم جانبی هایمکس کالا

  • ۰
  • ۰

چند سال قبل زمانی که از بلک بری سخنی به میان می‌آمد چیزی که در ذهن همه نقش می بست این بود که بلک بری یکی از بزرگان حاضر در صنعت تکنولوژی و گوشی‌های موبایل می‌باشد ولی امروزه دیگر به این شکل نیست.

%d8%a8%d9%84%da%a9-%d8%a8%d8%b1%db%8c

اپل با آیفون‌های خودش وارد بازارهای جهانی شد و از سوی دیگر سیل عظیم گوشی‌های اندرویدی بازار را از چنگ این کمپانی در آوردند و با گذشت زمان این غول صنعت تکنولوژی به انزوا کشیده شد.

بعد از گذشت ۶ سال بلک بری اعلام کرد که از این پس گوشی‌های این کمپانی کانادایی توسط شرکت‌های واسطه طراحی شده و به تولید خواهند رسید و به همین دلیل از نام تجاری گوشی‌های خودش را به یک کمپانی چینی به اسم TCL فروخته شد. (TCL زیر مجموعه‌ی آلکاتل می‌باشد و وابسته به آن است)

این کمپانی مدل‌های DTEK50 و DTEK60 را طراحی کرده و ساخته است. از این پس بازاریابی محصولات نیز بر عهده‌ی همین شرکت چینی خواهد بود و تنها پشتیبانی نرم افزاری را بلک بری انجام خواهد داد. البته طبق صحبت‌هایی که میان کمپانی کانادایی و سازندگان محلی گوشی در کشورهای هند و اندونزی صورت گرفته گوشی‌هایی تحت نام این برند و توسط خودش در برخی از مناطق به فروش خواهد رسید.

TCL باید سعی کند تا از نام بلک بری بهترین استفاده را ببرد تا گوشی‌هایی با کیفیت و مناسب تولید کرده و به فروش برساند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی