لوازم جانبی هایمکس کالا

فروش لوازم جانبی هایمکس کالا

لوازم جانبی هایمکس کالا

فروش لوازم جانبی هایمکس کالا

  • ۰
  • ۰

اپلیکیشن تلگرام یکی از پیام رسان های محبوب در ایران می باشد که اکثر افرادی که با اینترنت سر و کار دارند این اپلیکیشن را دارند و در آن فعال هستند و هر بار با آپدیت آن امکانات جدید اضافه می شود .

تلگرام در آخرین نسخه از بروزرسانی خود امکاناتی را اضافه کرده است که پیش بینی می شود این محبوبیت بیش از پیش در میان کاربران رواج پیدا کند.

اپلیکشن پیام رسان تلگرام، جدیدترین نسخه از بروزرسانی خود را، در هر دو سیستم عامل اندروید و IOS ارائه داده است که این بدین معناست هر دو سیستم عامل قادر به استفاده از آخرین امکانات در نظر گرفته شده در این پیام رسان می باشند.

 

امکان PIN کردن یک مکالمه

یکی از این امکانات تازه و کاربردی در بروزرسانی تلگرام ۳٫۱۵ ،  PIN کردن یک مکالمه است. بسیاری با این اصطلاح آشنا هستند. این امکان، اجازه در دسترس بودن یک مکالمه و نگهداری آن درنخستین پیام ها را فراهم می کند. کاربر می تواند با انتخاب گزینه PIN یک مکالمه کاربردی و با اهمیت را در صدر تمامی مکالمات خود نگه دارد.

این روش در سیستم عامل IOS به صورت انتخاب مکالمه و کشیدن آن به سمت چپ و انتخاب گزینه PIN از میان گزینه هاست و در سیستم عامل اندروید انتخاب گزینه PIN بر روی منو موجود است.

ادیت تصاویر

یکی دیگر از امکانات ارائه شده در اپلیکشن محبوب پیام رسان تلگرام، امکان تغیرات و ادیت تصاویر است. با این روش که می توانید به آسانی عکس های را چرخش دهید (rotate). این امکان که تنها در نسخه اندروید اضافه شده است، امکان ارسال و ویرایش تصاویر را بسیار آسان کرده است.

 

انتقال فایل ها از کانال به چت محرمانه

همچنین در آخرین بروزرسانی امکان انتقال فایل ها از کانال های مختلف به چت های محرمانه  ( Secret Chats) وجود خواهد داشت.

به اعتقاد کارشناسان، با بالا رفتن استفاده از پیام رسان ها، هریک از این اپلیکیشن ها هر از گاهی با ایجاد تغییرات و اضافه کردن امکانات جدید کاربران را بیش از پیش به استفاده از پیام رسان خود تشویق می کنند. باید دید تلگرام در این امر تا چه میزانی موفق خواهد بود.

  • ۹۵/۱۱/۱۱
  • هایمکس کالا

امکانات تلگرام

تلگرام

تلگرام جدید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی