لوازم جانبی هایمکس کالا

فروش لوازم جانبی هایمکس کالا

لوازم جانبی هایمکس کالا

فروش لوازم جانبی هایمکس کالا

  • ۰
  • ۰

کمپانی هواوی در حال کار بر روی گوشی های بعدی خود یعنی P10 و P10 پلاس است. آقای یو چنگ دانگ مدیر گروه تجاری مصرف‌کنندگان هواوی از ماه مارس و آوریل ۲۰۱۷ (فروردین یا اردیبهشت ۹۶) به عنوان تاریخ رونمایی از پرچم‌دار بعدی یاد کرده که با توجه به معرفی دو گوشی قبلی در آوریل، منطقی به نظر می‌رسد.

طبق شایعات، هواوی P10 از چیپ پردازشی خانگی هواوی یعنی کایرین ۹۶۰ به همراه ۶ گیگابایت رم بهره می‌برد. این پردازنده متشکل از ۴ هسته Cortex A-73 و ۴ هسته Cortex A-53 و پردازنده گرافیکی Mali-G71 MP8 است. هواوی مجدداً قصد همکاری با کمپانی آلمانی لایکا برای تأمین لنز دوربین را دارد. دوربین دو گانه بوده و دوربین دوم نقش بهبوددهنده عکس را ایفا می‌کند. شایعات دیگر، از هواوی P10 این است که حسگر اثرانگشت خازنی و غیر فیزیکی، شارژ بدون سیم و نمایشگر دو لبه خمیده به‌عنوان مشخصات اصلی یاد می‌کنند.

 

در کنار اینها، هواوی درحال‌توسعه نسخه P10 Lite و دو محصول با کدهای Vicky و Victoria است که احتمالاً جانشین سری Nova شده و قیمت بالایی هم خواهند داشت.

باید اشاره‌کنیم که هواوی اخیراً فبلت میت ۹ را باقیمت ۶۰۰ دلار در آمریکا معرفی کرده که از نمایشگر ۵٫۹ اینچی تمام اچ دی، پردازنده کایرین ۹۶۰، ۴ گیگابایت رم، ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و حسگر اثرانگشت به همراه دوربین دوگانه استفاده می‌کند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی