لوازم جانبی هایمکس کالا

فروش لوازم جانبی هایمکس کالا

لوازم جانبی هایمکس کالا

فروش لوازم جانبی هایمکس کالا

  • ۰
  • ۰

با وجود اینکه شرکت ژاپنی سونی حضور قدرتمندی در نمایشگاه CES 2017 داشت، اما این شرکت در این نمایشگاه از گوشی هوشمند جدیدی رونمایی نکرد.

شنیده های قبلی خبر از این می‌دادند که سونی تصمیم دارد تا سه ماهه اول سال ۲۰۱۷ میلادی طی نمایشگاه MWC در ماه فوریه، اسمارت فون‌های جدیدی را رونمایی کند.

چند ماه پیش، شماره‌ی مدل و رزولوشن تصویر دو مدل جدید از دستگاه‌های اکسپریا به بیرون درز پیدا کرده بود. این اطلاعات لو رفته، از دو گوشی هوشمند با شماره‌های مدل G3112 و G3121 با سایز صفحه‌ی نمایش ۵ یا ۵٫۲ اینچ و ۵٫۵ اینچی و رزولوشن تصویر فول اچ دی (۱۰۸۰ در ۱۹۲۰) و ۴ کا خبر می‌داد.

امروز اطلاعات جدیدی از اسمارت فون‌های اکسپریا با شماره‌های مدل G3112 و G3121 از کشور چین به دستمان رسیده است. اسناد UAProf از تجهیز این دو دستگاه به یک تراشه‌ی MT6757 هیلیو پی ۲۰ شرکت مدیاتک خبر می‌دهند. این چیپست ۸ هسته‌ای است و دارای حداکثر سرعت فرکانس ۲٫۳ گیگاهرتزی می‌باشد.

علاوه بر این، اسناد مذکور استفاده از یک صفحه‌ی نمایش با رزولوشن تصویر اچ دی در مدل G3112 و فول اچ دی در مدل G3221 را فاش می‌سازند.

برخی اطلاعات مشاهده شده در این مدارک UAProf با گزارشاتی که در گذشته مبنی بر وجود صفحه‌ی نمایش ۵ یا ۵٫۲ اینچی با رزولوشن تصویر فول اچ دی در گوشی هوشمند مدل G3112 منتشر شده بودند، مطابقت ندارد.

در هر حال انتظار می‌رود که شرکت ژاپنی سونی در ماه فوریه‌ی پیش رو طی نمایشگاه MWC 2017 شهر بارسلون اسپانیا، از این اسمارت فون‌های جدید خانواده‌ی سری اکسپریا رونمایی کند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی