لوازم جانبی هایمکس کالا

فروش لوازم جانبی هایمکس کالا

لوازم جانبی هایمکس کالا

فروش لوازم جانبی هایمکس کالا

  • ۰
  • ۰

امروز بنچمارک AnTuTu سه لیست جالب از رتبه‌بندی گوشی‌های هوشمندی که در سال گذشته مورد تست قرار داده، منتشر کرده است. لیست اول، که تمام سیستم‌های عامل را پوشش می‌دهد، ده گوشی را که موفق شده‌اند بالاترین میانگین امتیاز را در اپلیکیشن Antutu کسب کنند، نشان می‌دهد.

بیشترین امتیاز در این لیست، برابر ۱۸۱،۳۱۶ و متعلق به آیفون ۷ پلاس اپل می‌باشد. چیپ پردازشی A10 در سال گذشته وارد بازار شد و نسبت به مدل سال ۲۰۱۵ یعنی A9، دارای بهبودهای زیادی در عملکرد بود. رتبه دوم لیست نیز متعلق به یک گوشی یگر با پردازنده A10، یعنی آیفون ۷ است که توانسته امتیاز ۱۷۲،۰۰۱ را کسب نماید.

اما گوشی وان پلاس ۳T با میانگین امتیاز ۱۶۳،۰۱۳، در رده سوم و به عنوان برترین گوشی اندرویدی این لیست معرفی شده است. این گوشی که در واقع نسخه بهبود یافته‌ای از وان پلاس ۳ می‌باشد، به جای چیپ پردازشی اسنپدراگون ۸۲۰، از یک مدل جدیدتر، یعنی اسنپدراگون ۸۲۱ استفاده کرده است. البته مدل اصلی وان پلاس ۳ هم اصلاً گوشی بدی نیست و در لیست مذکور در جایگاه ششم (رده چهارم در میان گوشی‌های اندرویدی)، قرار گرفته است. امتیاز بنچمارک این گوشی نیز برابر ۱۴۷،۴۹۵ بوده است.

چهارمین گوشی‌ برتر AnTuTu عبارت است از لیکو لی پرو ۳ (LeEco Le Pro3) با میانگین امتیاز ۱۵۹،۹۱۱ که مجهز به چیپ پردازشی اسنپدراگون ۸۲۱ بوده و در رده دوم گوشی‌های اندروید قرار گرفته است. رتبه پنجم با امتیاز ۱۴۸,۸۲۰ به گوشی موتو زد موتورولا تعلق گرفته است. نکته جالب در مورد این لیست این است که شیائومی می ۵ اس (Xiaomi Mi5s) با امتیاز ۱۴۵,۰۹۳ توانسته به عنوان پنجمین گوشی اندرویدی برتر شناخته شود، اما بزرگترین تولید کننده گوشی‌های هوشمند جهان، یعنی سامسونگ، اصلاً در این لیست نماینده‌ای نداشته است.

در میان دستگاه‌های مبتنی بر آی او اس نیز آیپد پرو (iPad Pro) با امتیاز ۱۹۴,۸۳۸ در بنچمارک AnTuTu در صدر جدول ایستاده است. این تبلت مجهز به چیپ پردازشی A9X است. آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس نیز در رده‌های دوم و سوم جای گرفته‌اند. اما تبلت آیپد پرو ۹٫۷ اینچی با میانگین امتیاز ۱۷۳،۱۴۰ در رده چهارم و آیفون ۶ اس پلاس نیز با امتیاز ۱۳۸,۱۵۹ در مکان پنجم قرار گرفته‌ است.

لازم به ذکر است هر گوشی‌ هوشمندی که در لیست قرار داده شده، حداقل ۲۰۰۰ بار مورد آزمایش قرار گرفته است. می‌توانید لیست کامل گوشی‌های برتر بنچمارک AnTuTu را در قالب تصاویر فوق مشاهده نمایید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی