لوازم جانبی هایمکس کالا

فروش لوازم جانبی هایمکس کالا

لوازم جانبی هایمکس کالا

فروش لوازم جانبی هایمکس کالا

  • ۰
  • ۰

با عرضه آپدیت رسمی اندروید ۷٫۰ نوقا برای گوشی های سامسونگ گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج، کاربران این گوشی ها با بیش از ۲۰ ویژگی و جلوه گرافیکی جدید روبرو شده اند.

اما مسئله ای که هست با این آپدیت برای برخی از دستگاه ها مشکل ساز شده، بعضی کاربران گوشی های گلکسی اس ۷ گزارش داده اند که بعد از انجام این به روزرسانی وضوح تصویر دستگاهشان کمتر شده است.

 

البته کم شدن رزولوشن صفحه را نمی توان یک باگ مهم و جدی در این آپدیت در نظر گرفت. در حقیقت امکان کم کردن رزولوشن صفحه یکی از ویژگی هایی است که برای افزایش عمر باتری از آن استفاده می شود. اولین بار از این ویژگی در گوشی های گلکسی نوت ۷ استفاده شد، کاربران می توانستند برای کم کردن مصرف انرژی رزولوشن صفحه را تا ۷۲۰p کاهش دهند.

اما هنوز مشخص نیست که چرا بعد از انجام این به روزرسانی صفحه نمایش گوشی های گلکسی اس ۷ به جای ۲K ، به صورت اتوماتیک به ۱۰۸۰p تبدیل می شود. این کم شدن رزولوشن فعلا برای تعداد کمی از گوشی های اس ۷ اتفاق افتاده و اکثر کاربران مشکلی با اپدیت جدید نداشته اند. البته این احتمال نیز وجود دارد که بعضی از کاربران هنوز متوجه کاهش رزولوشن صفحه نشده باشند.

در صورتی که وضوح صفحه نمایش گوشی شما نیز بعد از آپدیت کاهش یافته می توانید به سادگی آن را به حالت اولیه برگردانید. کافی است وارد منوی تنظیمات شوید (Settings)، سپس گزینه صفحه نمایش (Display) را انتخاب کنید و در قسمت وضوح تصویر (Screen resolution) حالت حداکثری ۲۵۶۰×۱۴۴۰ را انتخاب کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی