لوازم جانبی هایمکس کالا

فروش لوازم جانبی هایمکس کالا

لوازم جانبی هایمکس کالا

فروش لوازم جانبی هایمکس کالا

  • ۰
  • ۰

کمتر از یک هفته به کنفرانس اختصاصی شیائومی برای رونمایی از جدیدترین پرچمدار این شرکت یعنی می ۶ باقی مانده و در این مدت، بدون شک اینترنت و فضای مجازی از تصاویر، خبرها و یا  شایعات مربوط به این اسمارت فون خواهد بود.

 

محصولی که قرار است به لطف مشخصات و قابلیت های خود، به عنوان رقیبی جدی برای پرچمدارانی همچون گلکسی اس ۸، جی ۶ و آیفون ۸ اپل روانه بازار شود و باری دیگر، برند شیائومی را بر سر زبان ها بیاندازد. با تک شات همراه باشید.

 

اگر خاطرتان باشد این شرکت اخیراً تیزر مراسم معرفی از این گوشی را که قرار است در ۳۰ فروردین برگزار شود، ارسال کرده و اکنون تمامی علاقه مندان به این برند چینی، بی صبرانه چشم به راه شروع این کنفرانس هستند. اما امروز، تصویری جدید از این می ۶ در فضای وب منتشر شد که می تواند بیش از پیش بر تعداد علاقه‌مندان به این محصول بیافزاید.

 

همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید، این عکس واقعی که گفته می شود همان می ۶ شیائومی است اسمارت فونی با سیستم دوربین دوگانه را نشان می دهد که هر چهار لبه کناری آن، به صورت منحنی و یا به اصطلاح «اج» طراحی شده است.

طراحی منحصر به فردی که برای اولین بار در یک گوشی هوشمند مورد استفاده قرار می گیرد و علاوه بر اج بودن پنل جلویی، قسمت پشتی آن گوشی نیز ظاهری منحنی را به خود گرفته است.

 

اگر این شایعه به واقعیت تبدیل شود، شیائومی می ۶ می تواند به لطف مشخصه هایی همچون پردازنده اسنپدارگون ۸۳۵، رم ۶ گیگابایتی، حافظه ۲۵۶ گیگابایتی، دوربین اصلی دوگانه و سایر ویژگی های قابل توجه خود، شوک بزرگی را به بازار گوشی های هوشمند وارد و بسیاری از نمونه های هم طراز را به حاشیه رینگ براند.

  • ۹۶/۰۲/۰۱
  • هایمکس کالا

xiaomi mi 6

شیائومی می 6

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی