لوازم جانبی هایمکس کالا

فروش لوازم جانبی هایمکس کالا

لوازم جانبی هایمکس کالا

فروش لوازم جانبی هایمکس کالا

  • ۰
  • ۰

تاکنون تصاویر زیادی از سامسونگ گلکسی S8 منتشر شده است و حالا به خوبی می‌دانیم که این اسمارت‌فون چه ظاهری خواهد داشت، اما از آن‌‌ جا که این گوشی قرار است جبرانی باشد بر شکست گوشی قبلی سامسونگ یعنی گلکسی نوت ۷، اهمیتش بیشتر از نسل‌های قبل است.

به‌تازگی تصاویری از سامسونگ گلکسی S8 منتشر شده است که نیمه پایینی آن را به نمایش می‌گذارد. در هنگام انتشار این تصاویر اکثر خبرگزاری‌ها آن را به عنوان تصویر واقعی و حقیقی از گلکسی S8 منتشر کردند، اما تنها چند ساعت بعد مشخص شد این تصویر جعلی بوده و یک ویرایش ساده با فتوشاپ است!

 

در این تصویر می توانیم لبه‌های خمیده نمایشگر، تک اسپیکر بخش پایینی و پورت جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون را مشاهده کنیم. پورت USB نوع C نیز در بخش پایینی قابل مشاهده است. با این حال پس از بررسی دقیق‌تر این تصویر می‌توان به راحتی پی برد که جعلی بوده و مربوط به گلسی S8 نیست.

از جمله مشخصاتی که انتظار می‌رود گلکسی S8 داشته باشد می‌توان به نمایشگر ۵٫۸ اینچی سوپر امولد با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل، چیپست اسنپدارگون ۸۳۵، ۴ یا ۶ گیگابایت رم و حافظه‌داخلی ۶۴ گیگابایتی اشاره کرد. وظیفه تولید نیرو در این هندست را یک باتری لیتیومی با حجم ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت بر عهده دارد. هم‌چنین انتظار می‌رود این مدل یک نسخه بزرگ‌تر با نام گلکسی S8 پلاس داشته که سایز نمایشگر آن به ۶٫۲ اینچ می‌رسد.

انتظار می‌رود سامسونگ یک تیزر ۶۰ ثانیه‌ای از این اسمارت‌فون را در طول کنفرانس خود در نمایشگاه MWC 2017 پخش کند اما برای رونمایی رسمی می‌بایست تا تاریخ ۲۹ مارس صبر کنیم.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی